Klantenservice, Verzenden & retourneren

Procedure voor het retourneren

OUR FAVOURITE SHOP wilt uiteraard dat je tevreden bent met de artikelen die je bij ons koopt. Je hebt daarom bij OUR FAVOURITE SHOP altijd 10 dagen bedenktijd, gerekend vanaf de dag van bestelling, om te beslissen of je tevreden bent met het artikel of dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht.

 

1) Je moet je retour eerst via het contactformulier aanvragen! Geef hierin de volgende punten aan:

  • Je persoonlijke gegevens; naam, adres en woonplaats,
  • Bestelnummer en besteldatum,
  • Om welk product het gaat,
  • Reden van retour.
  • Als je een item geruild wilt hebben, kun je dit in de retouraanvraag aangeven. In dat geval sturen wij het nieuwe artikel eenmalig gratis naar je op!

 

2) Na overleg met OUR FAVOURITE SHOP stuurt je het pakketje (voldoende gefrankeerd! Op eigen rekening dus!) naar:

Our Favourite Shop

Schoenmakersstraat 24

6041EZ Roermond

 

Let op! Bij een online bestelling krijg je je geld officieel binnen 14 dagen op je rekening teruggestort, maar meestal kun je het binnen een paar werkdagen al verwachten. Dit is echter alleen online.

 

Controleer

Om ervoor te zorgen dat je geretourneerde goederen efficiënt worden verwerkt, moet je controleren of de geretourneerde goederen vergezeld gaan van mogelijke accessoires, etiketten en extra's. Wij kunnen geen artikelen accepteren die slijtageverschijnselen vertonen die niet veroorzaakt kunnen zijn door het artikel alleen maar te passen (artikelen met sporen van lipstick of make-up,  of ruiken alsof het artikel is gedragen).

Houd er rekening mee dat standaard retourzendingen verscheidene werkdagen nodig kunnen hebben voordat ze in ons magazijn zijn gearriveerd. Wij zullen na ontvangst van goederen volledige terugbetaling voor deze goederen binnen 14 dagen uitvoeren.

Wij adviseren u om het originele bewijs van de postzending goed te bewaren. Soms komt het voor dat een zending tijdens het retourneren verloren gaat en met dit bewijs wordt het eenvoudiger om de vermiste zending op te sporen.

 

Ruilen en retourneren in de winkel: GRATIS

Het is natuurlijk ook mogelijk om een artikel om te ruilen of te retourneren in onze winkel in Roermond, Schoenmakersstraat 24 6041 EZ. Dan is het gratis!

Let op: geld retour geschiedt altijd via een elektronische betaling, dus je krijgt het niet meteen contant mee in de winkel.

 

Beschadigde goederen

OUR FAVOURITE SHOP staat voor een hoge kwaliteit. Wanneer één van onze artikelen desalniettemin niet aan de verwachtingen voldoet, heb je wettelijke rechten en plichten. We verzoeken je de bestelde goederen onmiddellijk na ontvangst te controleren. Indien uw goederen beschadigd zijn of niet beantwoorden aan de beschrijving op de Website, moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen via ourfavouriteshopnl@gmail.com of telefonisch via telefoonnummer +31 475 580 433.

We verzoeken u de gebrekkige goederen terug te sturen naar ons en indien beschikbaar zullen wij deze vervangen of u een volledige terugbetaling voor deze goederen binnen 14 dagen uitvoeren.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een artikel om te ruilen of te retourneren in onze winkel in Roermond.

 

Let op: geld retour geschiedt altijd via een elektronische betaling, dus u krijgt het niet meteen contant mee!

 

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ourfavouriteshopnl@gmail.com. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »